1
W szczególności do obowiązków będzie należeć:
1. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie amortyzacji środków trwałych.
2. Prowadzenie ewidencji księgowej pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencja ilościowa wyposażenia.
3. Udział w przebiegu inwentaryzacji i jej wycena.
4. Wypełnianie i przekazywanie informacji oraz deklaracji do PFRON-u.
5. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (karty wynagrodzeń, zasiłków chorobowych).
6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
7. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich w formie papierowej oraz elektronicznej.
8. Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu.
9. Sporządzanie umów cywilno-prawnych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
10. Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz Płatnika ZUS.
11. Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnym.
12. Prowadzenie spraw w zakresie szkoleń, dokształcania zawodowego pracowników.
13. Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
14. Udział w przygotowywaniu dokumentów dla pracowników przechodzących na emeryturę lub rentę.
15. Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
16. Prowadzenie spraw w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych.
17. Naliczanie ekwiwalentu w zakresie BHP.
18. Naliczenia i rozliczenie płac (sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie przelewów bankowych związanych z wypłatą wynagrodzeń).
19. Obsługa systemów informatycznych w zakresie księgowości, płac i kadr.
20.
Zgodne z obowiązującymi przepisami prowadzenie
spraw, dokumentacji związanych
z wynagrodzeniami osobowymi pracowników w tym przede wszystkim:
-terminowe sporządzanie list plac, zasiłków itp.,
-wyliczanie ekwiwalentów, odpraw oraz innych świadczeń pieniężnych,
-dokonywanie potrąceń z wynagrodzenia za pracę świadczeń alimentacyjnych i innych zajęć wynagrodzenia i przekazywanie ich zgodnie ze stosownymi postanowieniami lub wyrokami sądowymi,
-przyjmowanie i załatwianie korespondencji i reklamacji, dotyczącej wynagrodzeń,
-wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków,
-właściwe sporządzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zarobkowej, związanej z zasiłkami ,deklaracji ZUS, podatkami itp.,
-sporządzanie sprawozdań i informacji związanych z płacami,
-sporządzanie wymaganych zestawień płacowych i sprawozdań GUS w zakresie płac,
-prowadzenie i rozliczanie ZFŚS i PKZP, PPK,
- dokonywanie rocznego rozliczenia podatkowego każdego pracownika oraz sporządzanie właściwego formularza PIT (PIT4, PIT8AR).
21.
Zastępstwo pracownika sekcji
finansowo-księgowej w zależności od występujących potrzeb
w szczególności w zakresie dekretacji i księgowania dokumentów księgowych.
22. Wykonywanie prac biurowych i administracyjnych.
23. Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczących pracowników urzędu oraz innych sprawozdań wynikających z zakresu wykonywanych czynności.
24. Bieżąca aktualizacja wiedzy, zaznajomienie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi wykonywania zadań na stanowisku kadr i płac.
25.
Współpraca z pracownikami komórek
organizacyjnych Ośrodka, podległymi
jednostkami
i pracownikami samodzielnych stanowisk pracy.
26. Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnych
z przepisami aktów prawnych.
1.
955428334_oswiadczenie_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie.doc (43.5 KB) Data wprowadzenia do BIP: 30-01-2024 12:42 | Data wytworzenia informacji: 30-01-2024 |
2.
2115926491_Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o pracę.docx (34.1 KB) Data wprowadzenia do BIP: 30-01-2024 12:42 | Data wytworzenia informacji: 30-01-2024 |